Blog firmy Poliman

Tworzymy portale, strony internetowe, gry i aplikacje. Projektujemy, programujemy, obsługujemy i inspirujemy.

NIE polecam – Operator komórkowy Orange

Witam,

Zapoczątkuję serię wpisów Nie polecam, gdyż to co robi firma Orange przechodzi wszelkie granice nękania naszej firmy.

Sprawa dotyczy kończących się umów z tym operatorem, w momencie  kiedy do końca umów zostało 6 miesięcy zaczęły się telefony od operatora z opowieściami o fantastycznych promocjach w związku z przedłużeniem umów. Na początku mówiłem, że nie jest teraz czas na takie decyzje i proszę dzwonić za kilka miesięcy (wtedy jeszcze zastanawiałem się nad pozostaniem w tej sieci). Niestety, telefony rozdzwoniły się na dobre i z częstotliwością 1 tygodnia, konsultanci proponowali swoją ofertę, na nic zdały się groźby, że jeżeli nie przestaną dzwonić to stracę jakąkolwiek  chęć współpracy z firmą Orange.

I tak się stało (straciłem nie tylko chęć, ale i nerwy), teraz dzwonią z częstotliwością 2 razy w tygodniu i co ciekawe każdy nich (konsultantów), po mojej wypowiedzi, że ich firma jest beznadziejna, że nie chcę mieć z nią nic wspólnego i proszę sobie zaznaczyć w systemie przypominacza-nękania-klientów, że nie życzę sobie już nigdy więcej rozmów na jakikolwiek nasz firmowy telefon,

zawsze słyszę odpowiedź konsultanta, że nie mają opcji zaznaczenia takiej woli Klienta w systemie 😉 (no bo przecież komuś kto projektował taki system nawet nie przyszło do głowy, że ktoś może nie chcieć skorzystać z usług tak wspaniałej firmy jak Orange, druga możliwość jest taka, że tego typu funkcjonalność systemu-przypominacza skreśliłaby cały sens tworzenia takiego systemu ;), tak często system musi  nękać konsultantów, tak często konsultant musi nękać klientów ).

Pozdrowienia dla Konsultantów-telemarketerów firmy Orange, niestety taką mają pracę

PS  przenosimy już numery do innego operatora, mam nadzieję że pojawi się w naszej kategorii Polecam.

Be Sociable, Share!

22 comments on “NIE polecam – Operator komórkowy Orange”

  1. Aktualizacja, dziś po opublikowaniu wpisu, Orange „dzwoniło” do mnie 2 razy, czyżby następna zmiana częstotliwości lub przeczytali wpis 🙂

  2. Ja do orange nic nie mam raczej, duzo teraz robia, jakies tam loterie mowe oferty itp, ale jakos mnie sie wydaje to wszystko w miare transparentne.

  3. mialem podobna sytuacje i szczerze mowiac bardzo zniechecili mnie do siebie. Cokolwiek teraz by zaproponowali,to i tak u nich nie zostaniemy. Nekanie klientow to zenada.Jak bedziemy chcieli,to sami sie zglosimy. No, ale tu przeciez chodzi o lowienie i uzaleznianie ludzi. Poza wszystkim przesada jest,ze po 10 latach bycia u orangutanow, dostajemy nieporownywalnie lepsze oferty przy zakupie aktywacji u innego operatora (play). W dodatku oferta jest na stale,czyli nie bedzie gorsza za rok. Rowniez nie polecam Orange. Musza sie sporo nauczyc. A co do ich systemu, to… bez komentarza. Wystarczy sprobowac pouzywac tego, co jest na www. Ciagle sie wysypuje i niby ciagle go tworza…zenada. pozdrawiam!

  4. No nie wiem. Nie widze za bardzo gzdie play ma lepsza oferte od orange. Sa na pewno porowywalne, a do tego, jezeli dzwoni sie wiecej po orange (a maja ponad 13 mln uzytkownikow), to wychodzi w ogole taniej. Poza tym play nie prowadzi zadnych dodatkowych aktywnosci, w orange jest chociazby loteria, o ktorej wczesniej wspominalem, czy sponsoring, czy srody z orange. Sa jakies dodatkowe korzysci z korzystania z tej sieci. W play tego nie ma.

  5. Pisząc artykuł, celem moim nie było skrytykowanie oferty Orange (wszystko kwestia potrzeb klienta), lecz skrytykowanie ich podejścia do klienta. Byliśmy u nich (wtedy Idea przypominam) poczynając od pierwszych pop’ów i komórek cegiełek, poprzez wiele umów i aktywacji do teraz, także można by się spodziewać chociaż odrobiny indywidualnego podejścia do klienta. Nie mówię tylko o tej sprawie ciągłego nękania, ale nałożyło się przez ten okres ostatnich kilku lat dużo błędów z ich strony i braku sensownych odpowiedzi. Sprawa systemu-nękacza-klienta wydała nam się ciekawa i godna odnotowania 😉

  6. Witam, Drogie Panie i Panowie – Decydenci Firm, aby TELEFONY PRZESTAŁY DZWONIĆ przez sieć Orange w sprawie przedłużeń należy zadzwonić pod *600 i włączyć OGÓLNOPOLSKĄ BLOKADĘ na połączenia przychodzące w sprawach TELEMARKETINGU. Tyle TRZEBA zrobić i nie musi to się kończyć „UCIECZKĄ” ani wyzywaniem od DEBILI, nikt tu nie jest debilem, proponując ciekawe warunki. A najprostszy sposób, to skorzystać z takiej oferty. Myślę, że to co napisałam, jest SPÓJNE, ZROZUMIAŁE I LOGICZNE. Pozdrawiam.

  7. Witam, widzę, że temat nie jest zamknięty :).
    1. Nikogo nie nazwałem debilem, jak sugeruje poprzedni komentarz użytkownika „Operatorka”. Wręcz odwrotnie, współczuję telemarketerom Orange. Debilny czytaj PR’owo-marketingowo-socjologicznie-przemyślany można nazwać wasz system telemarketingu (zresztą wszystkie „korporacje” taki system maja, kupują go chyba od jednej firmy consultingowej).
    2. Nie chce nam się sprawdzać nawet tej możliwości wyłączenia, jeżeli takowa w ogóle istnieje (może ktoś napisze kto tą blokadę włączył ;)). SZKODA tylko, że wśród około 50 rozmów które przeprowadziłem, na moje pytanie czy ktoś może zapisać w systemie że nie życzę sobie żadnych rozmów od Orange, zawsze słyszałem że nie ma takiej możliwości, a rozmawiałem chyba z Operatorami Orange pani „Operatorko” hmm…. halo!!
    3. Następnie, SZKODA że autor/ka tego komentarza podał/a złego e-maila, ponieważ chciałbym wysłać tej osobie odpowiedź, mam nadzieję że przeczyta jeszcze raz naszego bloga :).
    4. Na koniec, bardzo mnie rozbawiło zdanie „A najprostszy sposób, to skorzystać z takiej oferty”, tak..,. najlepiej, żeby dali ci spokój to skorzystać z magicznej oferty Operatora 😉

    Pozdrawiam Operatorkę i Operatorów

  8. Zazwyczaj nie można zaznaczyć takich inofrmacji o tym, ze klient nei zyczy sobie kontaktu w bazach nowych aktywacji ale przy przedluzeniu jest taka mozliwosc. jest duzo biur w Polsce telemarkteningu i niekotre biura nie zaznaczaja takich informacji. U nas zaznaczamy takie inforamcje ale polityka specow od marketingu prowadzi do tego, ze co jakis czas komuniakcja kontaktu jest czyszczona i te info sie kasuja, po 2. mamy statusy: zadzwon pzoniej, oferta odrzucona ale od niedawna takie odrzucone kontakty po 10 dniach znow pojawiaja sie w bazie i musimy ponownie pod takie nr. oddzwaniac, wczesniej taki kontakt z odrzuceniem kontaktu wypadal. Nie rozumiem czemu maja sluzyc takie dzialania. Moze zeby probowac do skutku az ktos w koncu przedluzy umowe ale czesto skutek jest odwrotny

  9. Witam,
    W naszym przypadku skutek był nie odwrotny a 100x odwrotny, nie chcemy mieć już z nimi (czyli korporacją Orange) kompletnie nic wspólnego.
    Pozdrawiam Konsultantkę, i ciesze się że temat żyje.

  10. No niestety ale Orange tak to właśnie robi my jako konsultanci też nie jesteśmy szczęśliwi wychodząc po całym dniu pracy i słuchania jak klienci do których karze się nam dzwonić po raz dziesiąty w tym tygodniu obrzucają nas mięsem, wyzywają, itd. Jeśli chodzi o Oferty to porównując je do innych ofert firm konkurencyjnych są one obiektywnie stwierdzając dobre ale wiadomo każdy indywidualnie potrzebuje czegoś innego. Wracając do tematu jeśli sieć nie zmieni postępowania genialnie działających przełożonych callcentrów to to nękanie się nie zmieni a klientów będzie coraz mniej.

  11. Jak już wspominałem gdzieś wcześniej, współczuję wszystkim konsultantom, ale jeżeli my kupujący (konsumenci) nie odpowiemy racjonalnie na takie nękania, racjonalnie znaczy żądaniem świętego spokoju, jeżeli taki stan nie jest do osiągnięcia ze sprzedającym, to należy zmienić w tym przypadku operatora. Niestety większość ludzi ma to gdzieś i nie reaguje, nie dziwę się bo można się w tym świecie stracić wrażliwość na wszystko… ale chyba nie tędy droga.
    ps mam nadzieję że nie pisze Pani w pracy, chociaż z drugiej strony może dowiedzą się prawdy, jeżeli i tak wy którzy musicie być łącznikiem pomiędzy ich korporacyjnymi praktykami a MASĄ konsumentów, nie macie na nic wpływu.
    Pozdrawiam

  12. Witam, jako telemarketer dzwoniąc dla ORANGE współczuje wszystkim klientom zarówno sieci orange jak i innym, dzień za dniem już 5-ty miesiąc dzwonie i szczerze mówiąc z dnia na dzień jest gorzej. Pan pisze 1-2 telefonach tygodniowo, zapewniam Pana są firmy nie będące w orange mają po 4 dziennie. Wszyscy mają dość zarówno potencjalni klienci, klienci, no i my telemarketerzy. Dlaczego orange dzwoni tyle razy proste rynek jest przesycony konsultantami każdy z nich aby żyć potzebuje kilkanaście dobrych umów w miesiącu wiec nie mogąc sobie pozwolić na płaszczenie 4 liter i dzwonieniu dla siebie zleca to firmom. No i tu trafia na nas biednych ludzi którzy z 1000zl/miesiąc resztę musimy oddawać bo minimum krajowe jest mniejsze. Tak wiec dużo jest konsultantów naście razy więcej telemarketerów no i jest sobie taki czarny charakter jak szef takiej firmy telemarketingowej który zakupując bazę do dzwonienia na konkretny rejon nie wpadł na to że najbardziej oczywiste źródła bazy są najbardziej oblężone, co gorsza na dany dzień dany rejon dla przykładu dzwoni powiedzmy w danej firmie 4 osoby aby te osoby nie narzekały że mało jest materiału powiela go powiedzmy 6 razy… i dzwońcie. Taki telemarketer przeżywa w te 8 godzin katusze „ale od Państwa koleżanka/kolega już DZIŚ dzwonił”, obelgi, trzaskanie słuchawkami, sekretarki która swa piersią choć by nie wiem co chronią prezesa, przełączanie na faksy, co bardziej twórczy maja w automacie „wcisnij 1-sekretariat, 2-cośtam, 3.. X-KOSZMAR TELEMARKETERA” 🙂 Oczywiście nie możemy wyłącznie narzekać zdarzają się osoby jak Pan wyżej że rozumieją że to praca, pośmieją się że już to mówili, ogólnie pozytywnie podchodzą do tego bo jak by nie patrzeć taki telemarketer nabawia się schizofremii przez ciągłe słuchanie tego samego, powtarzanie jak automat tych samych słów przez 8 godzin, a wszystko przez kochanego szefa który nie dość ze powiela kontakty to każe ten sam rejon co 3 dzień umawiać. Jeszcze trochę tego „dobrego” to po numerze telefonu zacznę poznawać Panie sekretarki „Dzień dobry Pani Aniu czy dziś szef ma dobry dzień?… a może zmienił Pan zdanie dzwoniłem 2 dni temu ale pogoda nie sprzyjała wiec pomyślałem ze zadzwonię dziś i zapytam ponownie:)” to mamy. Na to nie wpłyniemy bo nikt nie słucha tego co mówimy. Z góry przepraszam wszystkie osoby z którymi rozmawiałem ja rozumiem rozgoryczenie ale wierzcie mi po całym dniu pracy sam nie wiem jak się nazywam a nerwy opadają dopiero nad ranem jak trza do pracy wstawać. Jaka rada dla firm aby tego uniknąć… po pierwsze unikać zamieszczenia w jakiejkolwiek internetowej bazie danych, po drugie unikać zamieszczenia w książkach telefonicznych nawet u operatorów komórkowych. To powinno wystarczyć aby zminimalizować potencjalne nękanie do blisko zera. Tyle co mogę pomóc:( bo jak klient prosi usuń/zaznacz żebyście do mnie już nie dzwonili nie ma sprawy ale nieważne co zrobie kopii tego kontaktu w systemie jest kilka a co gorzsze są one systematycznie „czyszczone” i tak dzwonie ponownie nieświadom tego co obiecywałem:( DZIĘKUJE ZA POZDROWIENIA Z POSTU – PRZYDADZĄ SIĘ 😉 każda odrobina zdrowia w tej firmie się przyda. Pozdrawiam również klientów i potencjalnych klientów bo i im pewnie zdrowie sie przyda aby nas słuchać 😀 Mam nadzieje ze nikogo nie uraziłem bądźcie dzielni 🙂 Ja zadzwonię 😀 ;):P wiec do usłyszenia 🙂

  13. Dziękujemy za wyczerpującą wypowiedź 🙂 , najśmieszniejsze było to, że nie byliśmy potencjalnym klientem tylko obecnym, dobrym i długo trzymającym się z nimi, także traktowanie w ten sposób potencjalnego …. może nie dziwić, ale obecnego klienta, który jest na włosku czy podpisać umowę czy nie, to „strzał sobie w kolano”, ale byliśmy jednym z masy bezmyślnych klientów, misja orange: klient, jeden odchodzi drugi przychodzi i nie ma problemu.

  14. Witam w gronie molestowanych przez Orange.
    Tak się składa że dużo przebywam w różnych strefach czasowych, pomijając koszty roamingu związane z odbieraniem telefonów ( zwykle z ukrytym numerem) to budzenie mnie o 4 rano propozycją nowej taryfy doprowadza mnie do roztroju nerwowego. Próbowałem w Orange zablokować takie dzwonienie ale to nie jest skuteczne. Chcę sprawę skierować do sądu jeżeli są inni chętni to możemy złożyć pozew zbiorowy.

  15. Do mnie też dzwonią, a jak wczoraj powiedziałam po raz kolejny Pani, żeby nie dzwonili to zaczęła krzyczeć i rzuciła słuchawką ;/ furiatka Zamierzam napisać do Orange pisemko.
    I kto tu na kogo krzyczy hehe nie cierpię takiego zachowania kobiet, chociaż sama nią jestem. Pozdrawiam

  16. Szukałam info o Orange, myśląc o ucieczce z Plusa po paru latach;-) – ale widzę, że stary wróg lepszy od nowego. Plus nie nęka, ale i nie docenia stałego klienta, trzeba się samemu dobijać a w gąszczu ofert dość zawiłych trudno zoptymalizować ofertę samemu, i dostać dobry telefon w dobrej cenie.
    pozdrawiam

  17. tak samo mam problem z orange dzwonia czasem 2 razy w tygodniu z jakas lipna oferta a najgorze jest to ze z nr.ukrytego czekam z zona asz sie umowa skonczy bo to jest naprawde nie do zniesienia.

  18. Mam pytanie
    Czy wszystkim państwu sie wydaje ze takie metody ma tylko Orange?ja sama korzystam i z Ery i z Orange.Mam jednak gorsze doswiadczenia z Era!Bardziej nie daja zyc,,mecza zasypuja telefonami itp

  19. Witam.
    Moja prosta metoda na takie telefony to po prostu nie odbieranie. Jak ktoś do mnie dzwoni z zastrzeżonego to wiadomo, że albo orange albo z banku. Kiedyś dzwonili raz na tydzień to jeszcze odbierałem i odmawiałem, ale jak zaczęło się co dzień to postanowiłem to olać. A niech sobie dzwoni.

  20. Orange dzwoni do nas na wszystkie numery firmy. Żal mi tych dziewczyn i chłopaków, bo nie mogą odmówić wykonywania pracy, ale co za idiota pracuje w marketingu!!!!?????
    Takie nękanie tylko nas zniechęca (nawet pomarańczy już nie będziemy kupować…)

  21. zastanawiam się czy nie mozna zlożyć zawiadomienia do UKIKE, iż notoryczne wydzwanianie to spam albo nekanie. Mam serdecznie dośc – po ponad 10 latach telefonu w Orange opadaja mi recę – firma ma mnie gdzieś – jestem rowniez zainetresowana zlozeniem pozwu zbiorowego,
    pozdr

  22. ZLODZIEJE OKRADAJA MNIE CO MIESAC PODPISALEM IMOWE KTRA NIE ZGDZA SIE Z TYM CO MI POWIEDZIALA PANI Z ORANGE CO MIESIAC MNIE STRASZA CHCE DORWAC TEGO KTO MNNIE TO WROBIL MAM RAKA CHORUJE A ONI MNIE DOLUJA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.