Blog firmy Poliman

Tworzymy portale, strony internetowe, gry i aplikacje. Projektujemy, programujemy, obsługujemy i inspirujemy.

Kup starter w Play – niedziałający, nieaktywny!

play

Witam wszystkich, druga historia o operatorze komórkowym (pierwsza o Orange, zapraszam również do lektury tamtej historii):

Pewnego pięknego dnia, postanowiliśmy kupić starter przez internet w firmie PlayMobile.pl żeby była jasność, za cenę 9zł brutto tylko do testów, gdyż używanie normalnie sieci Play jest dla mnie nieuczciwe (opłaty pobierane przez innych operatorów za połączenia z tą siecią są chore, myślę że to tylko polityka cenowa play, może ktoś wytłumaczy mi mechanizm dlaczego mogą sobie kreować jak chcą stawki za połączenia przychodzące)  ale to tak na marginesie, gdyż już wracam do meritum sprawy.

Oto chronologiczny zapis zdarzeń:

– 28.07.2010 – został dokonany zakup startera 9 zł brutto + 5 zł wysyłka

– 05.08.2010 – dostajemy starter poprzez pocztą polską, karta ląduje w telefonie – nie działa, nie aktywna?, wykonujemy telefon do operatora (na marginesie,  jedyny telefon kontaktowy do operatora nie z ich sieci to numer play’owy, czyli w naszym przypadku 75gr za minutę !!!), no nic dzwonimy, konsultantka (pozdrawiam) mówi proszę czekać sprawdzamy ….. przerwa na herbatkę, odpowiedź po 5 minutach: prosze napisać na adres eshop@playsklep.pl, ok. piszemy maila: Dostałem kartę proszę o aktywację, gdyż karta jest nie aktywna… i cały opis transakcji itp

-06.08.2010 – dostajemy maila: z linkiem do aktywacji . Po otrzymaniu paczki kliknij „AKTYWUJ” i uzupełnij wymagane dane, ok. robimy wypełniamy wszystko i ….

WYSTĄPIŁ BŁĄD. PROSIMY SPRÓBOWAĆ PONOWNIE

ok. próbujemy 3 przeglądarki 2 komputery to samo….

Dzwonimy na infolinię…. proszę czekać sprawdzamy….. tym razem 15 min, co 2 minuty dopytuję się czy ktoś po drugiej stronie połączenia żyje … wszytko ok proszę czekać. Odpowiedź: nie mamy w bazie żadnego problemu proszę pisać na mail.

Było późno w piątek dlatego piszemy maila w poniedziałek

– 09.08.2010 – wysłany mail w groźniejszym tonie z wytłumaczeniem sytuacji i prośbą o aktywację po ich stronie

– 10.08.2010 – odpowiedź od Play:

Informujemy, że informacja o aktywowaniu poprzez link została wysłana do
Pana/i blednie. Dotyczy wyłącznie klientów, którzy kupili u nas abonament.
Przypominamy, że aktywacja usługi prepaid odbywa się poprzez wykonanie
pierwszego połączenia.

odpowiadamy tego samego dnia:

karta jest NIE AKTYWNA, NIE DZIAŁA W ŻADNYM TELEFONIE, nie da się wykonać połączenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

– 11.08.2010 – Play odpowiada:

Z przyczyn technicznych wystąpił problem ze starterami. Zostało to
zgłoszone i niebawem zostanie naprawione. Numery kart sim zostaną dopisane
najszybciej jak to tylko możliwe.

Pozdrawiamy
Obsługa Sklepu Internetowego

PS. Są tak mili że zawsze do każdego maila dołączają mi reklamę u dołu, tym razem:

Pamiętaj kupując starter Playkarta (30 PLN) transport Pocztą masz za darmo
a dokonując zakupu na kwotę powyżej 150 PLN wysyłka kurierem gratis. Masz
również możliwość płatności przy odbiorze towaru.

– 17.08.2010 – Przypominamy sobie po 6 dniach, że mamy taki jeden telefon leżący na biurku i wysyłamy maila:

Witam,
Kiedy można się spodziewać włączenia mojej karty, bo to już jest jakaś paranoja!!!!!!!!!!!

Czekamy na odpowiedź

– 20.08.2010 – Brak odpowiedzi piszemy dziś ponownie:

Witam,
Serdecznie Proszę o jakąś odpowiedź, mało ważne jaką, chociaż słowo…

wysyłamy tym razem na dwa adresy eshop@playsklep.pl eshop@pomocplay.pl

– 23.08.2010 – odpowiedź play:

Jesteśmy na ostatnio etapie rozwiązywania problemu z aktywacją karty. Z
góry przepraszamy za tak długi czas oczekiwania.

– 30.08.2010 – piszemy do play ponownie i finalnie:

Witam
Mamy dość tej debilnej zabawy z firmą Play mobile proszę o zwrot całej kwoty 14zł za zakupiony starter.
nasz nr konta:
………

– 31.08.2010 – odpowiedź play:

Prosimy w takim wypadku o dokonanie zwrotu karty SIM na koszt naszej
firmy. Przesyłkę należy nadać firmą kurierską UPS na numerze płatnika
…..(tel. ……). Kiedy tylko otrzymamy zwrot dokonamy anulacji
i zwrócimy pieniądze na konto, z którego zostały przelane. Z góry
przepraszamy za problem jaki powstał po Naszej stronie.

Historia skończona, ciekawe tylko ile czekalibyśmy na aktywację, czy w ogóle jest możliwa, czy zwlekaliby tak dalej, aż klient zapomni.

Na tym historię zakończymy, zwrotu najprawdopodobniej nie będziemy robić, gdyż szarpać się za 14 zł nie ma sensu.

PS Karta jest już w śmieciach P.

Koszty całkowite nie licząc czasu 🙁   –   14zł zakup startera, 20minut x 0,75 zł = 15zł, suma 29zł

Be Sociable, Share!

7 comments on “Kup starter w Play – niedziałający, nieaktywny!”

  1. Używam Playa już jakies 2,5 roku nie nie powiem złego słowa. Jestem zadowolony …. swoją drogą trzeba było pójść po starter do zwykłego kiosku a nie użalać sie nad starterem za 9zł, troche to żenujące….

  2. Jeżeli jest możliwość, żeby kupić starter online, to dlaczego nie skorzystać … jeżeli Play proponuje takie udogodnienia to dlaczego mamy błąkać się po kioskach czy salonach play. Co do kiosku to karta kupiona tam może być również nie działająca. Użalanie? to może za dużo powiedziane, po prostu temat aktywacji wart był opisania ….
    PS bardzo dobrze, że jest Pan zadowolony z Play, nie negujemy, tylko wytykamy rzeczy (sprzedaż działającej karty!, obsługa klienta), które dla operatora komórkowego powinny być podstawą.

  3. Przy okazji ostatniego komentarza bardziej przyjżałem się temu czemuś zwanemu MTR i patrząc na różne wypowiedzi ta wydaje mi się najsensowniejsza „autor:Biały”:
    „Nie każda nowa sieć ma większy MTR – zależy to tylko od arbitralnej decyzji UKE . Aktualnie wyższy MTR jest tylko w Play i Cyfrowynm Polsacie . Jest to wymuszona forma „dotacji” tych sieci przez ok 50 mln potencjalnych klientów telefonii w Polsce . Taka sytuacja jest zrozumiała przy starcie nowego operatora na trudnym rynku komórkowym zdominowanym do tej pory przez oligopol W3 .Jednak trwanie tej niezdrowej sytuacji zapowiadanie jest do 2014 roku -a to już przegięcie . Fakt,że kiedyś to abonenci Telekomunikacji „dotowali” sieci komórkowe – nie jest żadnym usprawiedliwieniem dla dzisiejszej sytuacji . Jeden przymus nie usprawiedliwia następnego ! Nie jest też prawdą ,że to dzięki Playowi mamy obniżki cen . To zasługa obniżania MTR pod wpływem nacisków KE . Przyznał to oficjalnie nawet rzecznik Playa p.Gruszka . ”

    ta wypowiedź była częścią dyskusji internetowej sprzed roku,
    http://biznes.onet.pl/static,forum.html?discId=0&threadId=59574575&discPage=2&AppID=324
    ale myślę, że do dziś jest aktualna

  4. „Koszty całkowite nie licząc czasu 🙁 – 14zł zakup startera, 20minut x 0,75 zł = 15zł, suma 29zł”

    W kiosku obok bloku starter za 9zł brutto.

    „Jeżeli jest możliwość, żeby kupić starter online, to dlaczego nie skorzystać (…)”

    Starter 9zł – wysyłka prawie tyle samo … good deal! Ale jaka wygoda 🙂

    —-

    Sam jestem klientem tejże firmy i jak dla mnie … rewelacja. Serdecznie polecam!

  5. jeszcze 2 lata temu płaciłeś te 75 gr do wszystkich nie którzy w plusie i erze jeszcze dotej pory mają stawki podstawowe w granicach 59, 66, 72 gr . to dzęki p4 dziś możesz narzekać na kosmiczną stawkę jaką kartel (orżnąć, minus i zdzera) narzuca na połączenia do play. MTR? p4 jest za tym żeby go zlikwidować kartel za tym żeby go utrzymać , ciekawe czemu?

  6. @Patryk tu nie chodzi o to, czy użala się czy nie – komentuje sprawę. Play oferowało usługe, której nie umiało wykonać.. potrzeba płacenia za kontakt z nimi to już w ogole żenada

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.