Blog firmy Poliman

Tworzymy portale, strony internetowe, gry i aplikacje. Projektujemy, programujemy, obsługujemy i inspirujemy.

Niewiarygodnie zacięta rywalizacja w reklamie

Rayi Christian W

fot. Rayi-Christian-W

Kto na czele?

 

Reklama internetowa stała się aktualnie bardzo ważnym obszarem działalności marketingowej. Dlatego też ten sektor jest na bieżąco monitorowany i kontrolowany przez różne instytucje. Według najnowszych statystyk przygotowanych przez eMarketer, na pierwszej pozycji nieustannie utrzymuje się firma Google.

 

Co z mobilnymi?

 

Na drugim miejscu nadal trzyma się Facebook, za to miejsce trzecie, na rzecz Microsoftu utraciło Yahoo!. Według najświeższych danych, rynek reklamy online ma się ciągle powiększać i wzbogacać – nawet do 17 %. W nadchodzącym roku firma Google powinna odrobinę zmniejszyć swój udział w rynku, ale jej przychody nadal będą będą się powiększać. Wzrost udziałów na rynku reklamy internetowej mają osiągnąć portale społecznościowe takie jak Facebook i Twitter.
Jeśli biorąc pod uwagę reklamę za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w niej także dominuje firma Google. Na pozycji drugiej plasuje się Facebook, na trzeciej zaś Twitter.

 

fot. Źródło

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.