Blog firmy Poliman

Tworzymy portale, strony internetowe, gry i aplikacje. Projektujemy, programujemy, obsługujemy i inspirujemy.

Proszę bardzo, nowy pomysł marek

5454534736_1c07d4b1c9_z

fot. Rupert Ganzer

Dużą rolę w employer brandingu odgrywa forma komunikacji. Rozwiązania stosowane do tej pory wyłącznie do komunikacji produktowej czy wizerunkowej, należy wykorzystać przy promowaniu firmy jako pracodawcy.

Walcząc o talenty pracodawca musi się wyróżniać. Wyrazistość marki może odegrać kluczową rolę w walce o specjalistów. Emocje i przekaz mają pomóc firmie w zaistnieniu w świadomości odbiorców i odznaczeniu się na na tle konkurencji.
Jednocześnie stwarzają możliwość poznania potencjalnego miejsca pracy i zweryfikowania, czy osoba ubiegająca się o dane stanowisko identyfikuje się z wartościami wyznawanymi przez dane przedsiębiorstwo.


Do czego można się posunąć aby zdobyć wartościowego pracownika?

Źródło

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.