Blog firmy Poliman

Tworzymy portale, strony internetowe, gry i aplikacje. Projektujemy, programujemy, obsługujemy i inspirujemy.

Ewolucja zagranicznych sklepów internetowych

Francisco Huguenin Uhlfelder
fot. Francisco Huguenin Uhlfelder


Na terenie całej Europy wzrasta popularność na zakupy w zagranicznych e-sklepach. Według badań przeprowadzonych przez The European Multi-channel and Online Trade Association (EMOTA), udział tego typu kanału w całym rynku e-commerce dynamicznie wzrasta. W ubiegłym roku internauci przeznaczyli na zakupy online 350 miliardów euro. Z tej sumy, 306 miliardów zostało wydanych na zakupy w krajowych sklepach internetowych, natomiast 44 miliardy na e-zakupy w tych zagranicznych.
Jednocześnie w tym roku EMOTA przewiduje duży, bo sięgający 14 procent wzrost sprzedaży transgranicznej w europejskim rynku e-commerce. Z kolei w 2018 roku według prognoz ma on przekroczyć 20 procent.


Źródło

Be Sociable, Share!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.