fot. Rayi-Christian-W
Kto na czele?
Reklama internetowa stała się aktualnie bardzo ważnym obszarem działalności marketingowej. Dlatego też ten sektor jest na bieżąco monitorowany i kontrolowany przez różne instytucje. Według najnowszych statystyk przygotowanych przez eMarketer, na pierwszej pozycji nieustannie utrzymuje się firma Google.
Co z mobilnymi?
Na drugim miejscu nadal trzyma się Facebook, za to miejsce trzecie, na rzecz Microsoftu utraciło Yahoo!. Według najświeższych danych, rynek reklamy online ma się ciągle powiększać i wzbogacać – nawet do 17 %. W nadchodzącym roku firma Google powinna odrobinę zmniejszyć swój udział w rynku, ale jej przychody nadal będą będą się powiększać. Wzrost udziałów na rynku reklamy internetowej mają osiągnąć portale społecznościowe takie jak Facebook i Twitter.
Jeśli biorąc pod uwagę reklamę za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w niej także dominuje firma Google. Na pozycji drugiej plasuje się Facebook, na trzeciej zaś Twitter.
fot. Źródło