fot. Walter Lim
Wdrożenie nowego produktu z sukcesem- krok 4
Nawet jak produkt jest świetny, nie ma co oczekiwać że klienci bez dodatkowej reklamy strony trafią na nią. Strona internetowa też jest produktem który musimy dobrze sprzedać. Dlatego tak trafne jest zdanie że dzisiaj każdy żyje ze sprzedawania czegoś. Jeżeli wcześniej zapracowaliśmy na swoją komunikację z naszymi „plemieniami” internetowymi, teraz możemy to wykorzystać.
W przypadku małego, lokalnego biznesu może to wystarczyć, ale też nie zawsze. Przyjść z pomocą może pozycjonowanie naszej strony i kampanie internetowe. Nie można myśleć że to wystarczy. Zawsze można zrobić więcej. Częste udzielanie się w serwisach społecznościowych, branie udziału w imprezach, nawiązywanie współpracy z innymi firmami, obecność na targach może stać się najlepszym sposobem na promocję strony.
Jakie jeszcze sposoby warto wykorzystać aby strona ciągle żyła?