Dlaczego kampania?
Przede wszystkim większość użytkowników korzysta z wyszukiwarek, sprawdza maile i ogląda wideo online. Nic dziwnego że firmy chętnie korzystają z kampanii reklamowych AdWords. Tradycyjne media nadal mają spory zasięg ale aż 83% internautów to multi-screeners, z czego 78,7% łącząc telewizję z internetem.
Reklama
Badanie IAB pokazuje że 43% telewizyjnych widzów szuka w sieci informacji na temat marek reklamujących się w mediach tradycyjnych. 41% sprawdza ceny produktów reklamowanych w tradycyjnych mediach, korzystając przy tym z internetu.
Działa najlepiej
Internauci wykorzystują więcej niż jeden ekran, np. jednocześnie pracując na komputerze i korzystając ze smartfona. Masowość środków przekazu i wszechstronne ich zastosowanie otwiera drogę do dotarcia do klienta dla wielu przedsiębiorców. Istnienie w wielu miejscach w sieci a dodatkowo w tradycyjnych mediach działa najlepiej jeśli chodzi o reklamę.